اخبار انجمن ها, اخبار خانه تئاتر, اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

صدای نمایش‌نامه‌نویس با حضور خواهر نویسنده برگزار شد

پنجمین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس» با حضور و نمایش‌نامه‌خوانیِ آتنا آروین توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در پنجمین نشست «صدای نمایش‌نامه‌نویس»، دور جدید از سلسله‌ نشست‌های نمایش‌نامه‌خوانی این کانون، نمایش‌نامه‌ی «درماندن در وضعیت آخر» نوشته‌ی شکوفه آروین و با حضور و نمایش‌نامه‌خوانی آتنا آروین، خواهر این نویسنده، ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۴ آذر‌ماه ۱۴۰۲، در تماشاخانه‌ استاد جوانمرد نمایش‌نامه‌خوانی شد.

 از آن‌جا که شکوفه آروین، نویسنده‌ی این نمایش‌نامه به دلیل بیماری آنفولانزا نتوانست در این نشست حضور داشته باشد، خواهر ایشان، آتنا آروین، به خواندن این نمایش‌نامه پرداخت.

نمایش‌نامه‌ «درماندن در وضعیت آخر» نوشته‌ی شکوفه آروین سال گذشته توسط انتشارات پیام چهارسو منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته بود.

این نمایش‌نامه دارای شخصیت‌هایی با نام راژان، آتیه، خاطره و چند شخصیت دیگر هم‌چون افسر فرودگاه، پلیس فرودگاه، مأموران انتظامات، مأمور امنیتی و صدای چند شخصیت است که در تابستان سال ۱۳۹۹ نوشته شده است.

لازم به یادآوری است، سلسله‌ نشست‌های نمایش‌نامه‌خوانی«صدای نمایش‌نامه‌نویس» به دبیری بهزاد صدیقی و توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در نخستین شنبه‌ هر ماه در عمارت خانه‌ تئاتر برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *