اخبار انجمن ها, اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

پیشنهاد آماده سازی رپرتوار آکاپلا در جلسه هیات مدیره انجمن موسیقی

پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن موسیقی تئاتر یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰٢ راس ساعت ۱۵ با حضور اعضا اصلی هیات مدیره سعید ذهنی ریچارد عیسی پور، سحر لطفی، شروین عباسی و بازرس انجمن علی المعی در عمارت تئاتر برگزار شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن، در این جلسه فرم نهایی درخواست عضویت در انجمن موسیقی خانه تئاتر به تایید رسید همچنین پیشنهاد سعید ذهنی مبتنی بر آماده سازی یک رپرتوار آکاپلا (آوازی) با همراهی پیانو با تکیه بر آثار دراماتیک و با استفاده از اعضا انجمن و دعوت از هنرمندان میهمان مطرح شد و هیات مدیره مقرر کرد خانم سحر لطفی ظرف یک هفته طرح کار (پروپوزال) مکتوب را به هیات مدیره ارائه دهند.

در این نشست پیشنهاد علی سرهنگی از طرف مجله آنلاین فرهنگ نو درباره همکاری این مجله با روابط عمومی انجمن موسیقی تئاتر جهت حمایت تبلیغاتی از برنامه‌ها و انعکاس فعالیت‌های انجمن موسیقی تئاتر به صورت رایگان و در غالب تعاملی فرهنگی مطرح و ضمن استقبال هیات مدیره از پیشنهاد مذکور مقرر شد تا ارتباط بین محمد وفایی روابط عمومی انجمن و علی سرهنگی نماینده مجله فرهنگ‌نو برقرار شود. این جلسه بعد از بررسی درخواست‌ عضویت‌های جدید در ساعت ۱۸ پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *