اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

پرویز پرستویی: بسیار نگران شدم

انتشار تصویری از بهرام بیضایی در کنار شهرام ناظری طی دو روز گذشته بازتاب‌های فراوانی داشته است.

به گزارش خبرگزاری گروه خبر سایت خانه تئاتر،پرویز جاهد نویسنده و منتقد سینما با انتشار تصویری از بهرام بیضایی نوشت: «عکس ظاهرا غیر متعارفی از بهرام بیضایی در فضای مجازی تکثیر شده و دوستانی درباره‌اش تحلیل و نظریه‌پردازی کرده و می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم متاسفانه آقای بیضایی مدتی است گرفتار هیولای وحشتناکی شده‌اند و با آن می‌جنگند. امیدوارم ایشان بتوانند این هیولا را شکست دهند و همچنان به آفرینش‌های خلاقه و منحصربفرد خود بپردازند.»

این تصویر را نخستین بار شهرام ناظری؛ خواننده مطرح در صفحه اش منتشر کرد و به نظر می‌رسد مربوط به امسال و در دیدار این دو هنرمند در آمریکاست.

حالا پرویز پرستویی درباره عکسی که حال و هوای این روزهای استاد بهرام‌ بیضایی را نشان می‌دهد، با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام واکنش نشان داد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، در چند روز گذشته عکسی از استاد بهرام بیضایی در فضای مجازی دست به دست شده و صحبت‌هایی درباره بیماری او طرح می‌شود که واکنش پرویز پرستویی را در پی داشته است. پرستویی درباره این عکس نوشت:از دیروز که عکس استاد بهرام بیضایی را در فضای مجازی دیدم بسیار نگران شدم، دلم نمی خواست این عکس را منتشر کنم.

ولی امروز عزیز و بزرگوار جناب آقای پرویز جاهد منتقد و نویسنده در اینستاگرامشان پستی درباره بیماری استاد بیضایی منتشر کردند و نوشتند :

استاد بیضایی گرفتار هیولای وحشتناکی شده و با آن می جنگد تا آن را شکست دهد.

پرستویی در ادامه می نویسد: آرزوی سلامتی برای استاد بی بدیل دارم ، اما خداوند نگذرد از جفاکاران که قدر گوهران گرانبها را نمی دانند و باعث غربت نشینی این بزرگواران می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *