اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

نمایشنامه کری‌یر با تهیه‌کنندگی کارگردان سینما روی صحنه می‌رود

مجید مجیدی، نویسنده و کارگردان سینما با تهیه‌کنندگی نمایش «روال عادی» نمایشنامه‌ای از ژان کلود‌ کری‌یر و کارگردانی کیارش رُست به تئاتر می‌آید.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، نمایش «روال عادی» به نویسندگی ژان کلود کری‌یر، با ترجمه اصغر نوری و تهیه‌کنندگی مجید مجیدی و به کارگردانی کیارش رُست، از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۳۰ فروردین، در سالن چهارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

در این نمایش شصت دقیقه‌ای، طاها ‌محمدی، محمدرضا ‌حیدری، ابوذر ‌موسوی ‌بیدلی، شیما ‌خوش‌اقبال، مهدی موسوی، عطیه شبانی و ثنا میرزایی به ایفای نقش می‌پردازند.

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و هنرپیشه مطرح اهل ایران است که فعالیت خود را با بازیگری در دهه ۶۰ با بازی در سینما و تئاتر آغاز کرد. او با فیلم «بچه‌های آسمان» جزو پنج نامزد نهایی دریافت بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۹ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌ است.

مجیدی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، برای فیلم‌هایی چون «بچه‌های آسمان»، «باران»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها» رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی است.

نمایش «روال عادی» روایتی از ملاقات یک کمیسر دولتی با خبرچینی مظنون به خیانت است که متهم سعی دارد با تأکید بر وفاداری و ایمان حقیقی‌اش نسبت به حکومت از خود دفاع کند اما این موارد در اعاده حیثیت او هیچ اعتباری ندارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت تخفیف‌دار روزهای نخست این نمایش به سایت‌ تیوال مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *