اخبار انجمن ها, اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

نخستین نشست هم‌اندیشی مشترک دو انجمن خانه تئاتر برگزار شد

‌نخستین “نشست هم‌اندیشی” با حضور اعضای انجمن عکاسان و کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان خانه تئاتر نخستین ‌”نشست هم‌اندیشی” با حضور هیات مدیره و اعضای انجمن عکاسان تئاتر و کانون روابط عمومی و تبلیغات شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ١۴٠٢ در سالن استاد جوانمرد عمارت خانه تئاتر برگزار شد.

در ابتدای این نشست که به منظور آشنایی بیشتر اعضای دو انجمن و تبادل نظر با هدف ایجاد تعامل و همکاری بین عکاسان و مدیران روابط‌ عمومی و تبلیغات تئاتر برگزار شد؛ ابراهیم حسینی رئیس جلسه ضمن خیرمقدم بر اهمیت همکاری این دو انجمن تاکید کرد و افزود:در ابتدا در جلسه مشترک بین دو هیات مدیره انجمن‌ها که تشکیل شد، در خصوص موضوعات مختلف همکاری تبادل نظر کردیم و به این نتیجه رسیدیم اولین جلسه هم‌اندیشی با حضور اعضاء برگزار شده و مشکلات مربوطه مطرح شود.

وی اضافه کرد :قبل از این جلسه، انجمن عکاسان با انجمن کارگردانان این خانه جلساتی را تشکیل دادیم که حتی یک سری بیوگرافی و رزومه توسط هادی نوید جمع آوری شد که بصورت کاتالوگی تهیه و در اختیار کارگردانان قرار گرفت که دورنمای ما از این کار این بود که عکاسانمان را به کارگردانان معرفی کنیم و به این دلیل که باهم همکار هستیم در خانه تئاتر از پتانسیل های یکدیگر استفاده کنیم.

حسینی در ادامه به قدمت انجمن عکاسان خانه تئاتر اشاره کرد و گفت: شاید این سوال برای اعضاء کانون روابط عمومی مطرح شده که چرا پس از گذشت چندین سال ما این جلسه را برگزار نکردیم و جواب این سوال این است که این کانون به انسجام کنونی نرسیده بود و اکنون می توانیم با یکدیگر کارهای زیادی را انجام دهیم.

مریم رودبارانی رییس هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات نیز ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست گفت: این جلسه بیشتر قرار است یک جلسه کاربردی باشد تا بتوانیم به یک سری نکات دست پیدا کنیم که کاربردی باشد، بدین منظور با هیات مدیره انجمن عکاسان صحبت کردیم و به یک سری موارد رسیدیم، مواردی که می تواند نقطه تلاقی این دو انجمن باشد که عکاسان به عنوان یکی از بازوهای روابط عمومی عمل کنند و در یک راستا به جمع بندی برسند. طی جلسه قبلی که برگزار شد قرار شد که نشست‌های بیشتری برقرار کنیم تا به دستاوردهای بیشتری برسیم.

وی در ادامه افزود: مسئله دیگری که در جلسه گذشته مطرح شد این بود که عکاسان بتوانند حضور بیشتری در کنار مدیران روابط عمومی داشته باشند و یا بتوانند از دستیاران عکاسی برای گرفتن عکس از زوایای مختلف استفاده شود، چراکه عکس بسیار مهم برای موشن و تبلیغات است و این هم پوشانی می‌تواند بسیار مهم باشد.

رودبارانی در ادامه به ارتباط عکس با تبلیغات تاکید کرد که تا چه اندازه نقش مهمی در تبلیغات دارد.

طبق نظرسنجی اعضاء تصمیم بر این شد در هر ماه یک نشست بین اعضاء دوانجمن داشته باشند.

عکس‌ها: پیام احمدی‌کاشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *