اخبار انجمن ها, اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

دیدار سفیر مهربانی با بهزاد فراهانی با آرزوی روزهایی سرشار از سلامتی به مناسبت زادروزش

سفیر مهربانی با مدیریت رویا تیموریان بخشی از دیدارهایش را به پیشکسوتان اختصاص داده و به مناسبت یلدا دیداری با بهزاد فراهانی داشته است که ضمن تبریک  تولد و آرزوی روزهایی سرشار از سلامتی و شادی برای این هنرمند گرامی گزارش آن دیدار  را همزمان با زادروز او منتشر می کنیم .

به گزارش،روابط عمومی خانه تاتر، در این دیدار هنرمندان محترم عباس جهانگیریان ، رسول نجفیان ، رضا فیاضی ، فهیمه رحیم‌نیا همسر آقای فراهانی ، مریم رحیمی مدیراجرایی سفیر مهربانی ، مهدی،قلعه بازرس خانه تاتر  و اختر تاجیک عکاس پیشکسوت حضور داشتند.

مریم رحیمی در بیست و چهارمین گزارش چنین می نویسد: به آقای فراهانی نگفته بودم که سه چهار نفری از دوستانشون رو هم برای این دیدار دعوت کردم ،  با روحیه‌ گرم و اهل رفت و آمد و پرشوری که از آقای فراهانی سراغ داشتم، مطمئن بودم که از  حضور این دوستان خوشحال میشن که همینطور هم شد و با وجودی که این روزها هنوز خستگی ناشی از  دوره‌ درمانی طولانی از تنشون بیرون نرفته، اما در این دیدار با همون هیجان ویژه خودشون حرف می‌زدن و از یلدا می‌گفتن و گاهی آوازی می‌خوندن و ما هم کلی کیف می‌کردیم .

صدای رسا و بیان پرشور و مهربانی و شوخ طبیعی و بی‌پروایی بخشی از خصوصیات ماندگار آقای فراهانی هست که وقتی همه اونهارو با هم بروز میدن یعنی حالشون خوبه و اوضاع روبراه و خداروشکر این دیدار، از همون روزها بود. یکی از جذابترین بخش‌های این دیدار صحبت‌های آقای فراهانی و دیگر دوستان در ارتباط با یلدا بود که بخش خیلی کوتاهی از این صحبت‌هارو در ویدیویی در پست بعدی براتون منتشر می‌کنیم. اما اون روز  هم مثل خیلی وقت‌های دیگه داشتم فکر می‌کردم که ای کاش امکانش بود تا ساعت‌ها از هنرمندان ویژه‌ای مثل آقای فراهانی عزیز فیلمبرداری کرد و هرآنچه دانش و تجربه دارند ضبط کرد و مثل یک گنجینه به نسل‌های بعدی سپرد.

امید که تندرست باشند و همواره فعال و در حال درخشش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *