اخبار انجمن ها, اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

تعیین رهبر گروه کر آکاپلا در هیات مدیره انجمن موسیقی

ششمین جلسه هیات مدیره انجمن موسیقی تئاتر ایران ساعت ١۵ روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ با حضور سعید ذهنی، سحر لطفی، شروین عباسی، ریچارد عیسی پور، احسان تارخ و بازرس انجمن علی المعی در عمارت خانه تئاتر برگزار شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی تئاتر ایران، در این جلسه طرحح پیشنهادی کنسرت پژوهشی آکاپلا مورد بررسی قرار گرفت و با تایید هیأت مدیره مقرر شد سیاوش لطفی از اعضای با سابقه انجمن موسیقی، رهبری گروه کر و تنظیم قطعات رپرتوار را عهده دار شود. همچنین با تصویب هیات مدیره قرار بر این شدۀ اجرای این رپرتوار هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ باشد.

در این جلسه با تاکید بر اینکه امروز انجمن موسیقی به عنوان یک تشکل صنفی پویا به وجهه صنفی و هنری خوبی دست پیدا کرده و با گذار از رکود حاکم به مرور توان و جایگاه خود را بازیابی می‌کند، اقدامات و بازخورد فعالیت‌های اخیر این انجمن طبق تحقیقات آماری بعمل آمده مثبت و نویدبخش ارزیابی شد و این برآورد نسبی به دست آمد که با رویه فعلی و بهبود آن با پشتیبانی و مشارکت اعضای انجمن نتایج بسیار خوبی به دست آمده و این دست‌آوردها در گام‌های نخستین موجب دلگرمی هنرمندان عضو این انجمن و ایجاد انگیزه برای توسعه و افزایش فعالیت‌ها و خلاقیت‌های آتی آنان خواهد شد.

در پایان طرح‌های جدید دیگری برای عملیاتی شدن مطرح شد و چگونگی اجرای آن مورد بررسی و در دست اقدام قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *