اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

تصمیم‌گیری درباره کنسرت پژوهشی در هیات مدیره انجمن موسیقی

در جلسه هیات مدیره انجمن موسیقی تئاتر درباره جزییات کنسرت پژوهشی تصمیم‌گیری شد و موارد دیگری هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی تئاتر ایران هشتمین جلسه هیات مدیره این انجمن ساعت ١۵ روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سعید ذهنی، سحر لطفی، شروین عباسی، ریچارد عیسی پور و بازرس انجمن علی المعی در عمارت تئاتر برگزار شد.

در این جلسه جزییات کنسرت پژوهشی جدید مورد بررسی قرار گرفت و با تایید هیات مدیره مقرر شد، سیاوش لطفی از اعضای با سابقه انجمن موسیقی، رهبری گروه کر و تنظیم قطعات رپرتوار را عهده‌دار شود. پس از بررسی تاریخ پیشنهادی با تصویب هیات مدیره مشخص شد اجرای این رپرتوار هفته پایانی خرداد ماه ۱۴۰۳ باشد.

در این جلسه با تاکید بر اینکه امروز انجمن موسیقی بعنوان یک تشکل صنفی پویا به وجهه صنفی و هنری خوبی دست پیدا کرده، مقرر شد شروین عباسی دبیر انجمن موسیقی تئاتر به عنوان نماینده این انجمن به شورای هماهنگی رویداد ” صدای نمایشنامه نویس ” معرفی شود.

هیات مدیره برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست های تخصصی موسیقی را در دستور کار قرار داد. همچنین مصوب شد، انجمن موسیقی هزینه های مربوط به کوک و رگلاژ پیانوی خانه تئاتر را عهده‌دار شود و با توافق صورت گرفته با هیات‌ مدیره مرکزی هرگونه استفاده از پیانو با هماهنگی و تایید انجمن موسیقی انجام شود.

لازم به توضیح است اولین جلسه هیات مدیره در سال ۱۴۰۳ یکشنبه ۱۹ فروردین در عمارت تئاتر برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *