اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

برگزاری نشست مشترک جمعی از اهالی تئاتر با معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی

شب چهارشنبه به دعوت سردار منتظر المهدی معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی جلسه‌ای با حضور تعدادی از فعالان تئاتر با مسوولان معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی در هتل پردیس ناجا برگزار شد.
به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر در آغاز این نشست سردار منتظر المهدی از هنرمندان تاتر خواست که در پیشگیری و درمان هنری آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی را یاری کنند.


سپس مدیر عامل خانه تاتر درباره همکاری مداوم و تشکیل جلسات پیشنهاداتی را مطرح و درخواست کرد نیروی انتظامی بخش‌های دیگر
همچون شهرداری و رسانه ی ملی و پلتفرم ها را به همکاری دعوت کرده و همچنین امکان اجرای تئاتر خیابانی را فراهم کند تا با اقدامات اینچنینی زمینه برای توسعه اشتغال هنرمندان تاتر در دستور کار قرار گیرد.

دیگر هنرمندان تاتر در جلسه نکاتی را از جمله جدی گرفتن پژوهش در تولید داستان‌های پلیسی، اعلام نیاز پلیس درباره موضوعاتی که می‌تواند به هنر نمایش تبدیل شود، ارائه آمارهای لازم در تمام زمینه‌هایی که سبب آسیب‌های اجتماعی می‌شود، بهره‌برداری موثر از سالن‌های نمایش، همکاری سالن‌های خصوصی و دولتی و اختصاص سالن نمایش ویژه
از سوی نیروی انتظامی، تولید تله تئاتر، توجه به داستان‌هایی برای آشنایی جامعه با زندگی پلیس‌هایی که از مرزها دفاع می‌کنند، بررسی شاخص‌های قانون گریزی و توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی که توسط پلیس می‌تواند کنترل شود؛ مطرح کردند.

در پایان این جلسه تاکید و مقرر شد که این جلسات بصورت منظم ادامه پیدا کند.

هوشنگ هیهاوند، مسعود آب‌پرور، غلامرضا بنفشه‌خواه، زری اماد، رضا عربی،مریم دیهیم‌بخت، مسعودملکوتی‌نیا، حجت علیخانی، علیرضا مصلح تهرانی، لیلی عاج، حسین طاهری، قاسم جعفری، سعید کاتبی، حمید نیلی، توحید معصومی، حسین درجانی، سهند خیر آبادی، داود نامور، فرزان دلفانی، محمد دشت گلیم، هادی عطایی دیگر حاضران در جلسه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *