اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

قورباغه و غریبه در مرکز تئاتر کانون روی صحنه است

سالروز تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری، با حضور عادل بزدوده، جمعی از هنرمندان، کودکان و نوجوانان و والدین بچه‌ها و آغاز اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» گرامی داشته شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، ۲۰ دی سالروز تأسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری است. برهمین اساس در این روز اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» به کارگردانی زهرا ناظری با حضور عادل بزدوده در این مرکز آغاز شد.

در این برنامه عادل بزدوده نویسنده، کارگردان و عروسک‌ساز ضمن قدردانی از اولین‌های عرصه هنرهای نمایشی؛ از اجرای هم‌زمان ۳ نمایش در سه سالن مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:  «تئاتر نه تنها برای بچه‌ها لازم بلکه ضروری است. نیاز امروز است که تئاتر کودک و نوجوان در سبد خانواده‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شود.»

در خلاصه نمایش «قورباغه و غریبه» آمده: شبی از شب‌ها، موش جهانگرد و ماجراجو، بی‌خبر از اتفاق‌هایی که در انتظارش است، وارد جنگل می‌شود؛ جنگلی که پر از حیوانات مختلف است. خرس، اردک و قورباغه اولین کسانی هستند که از آمدن او به جنگل باخبر می‌شوند و…

نمایش «قورباغه و غریبه» تا پایان بهمن ۱۴۰۲ هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش‌های «دلقک» به کارگردانی سعید ابک ساعت ۱۷ و «کی با من پیتزا می‌پزه؟» به کارگردانی‌ حامد زحمتکش ساعت ۱۶ در دیگر سالن‌های این مرکز در حال اجرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *