اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

برگزاری مجمع عمومی سالانه و نشست هم‌اندیشی کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر

مجمع عمومی عادی سالانه‌ کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲، در سالن استاد مهین اسکویی واقع در ساختمان قدیم خانه‌ی ‌تئاتر (خیابان برادران مظفر )برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در این مجمع که با حضور اعضای هیات‌مدیره‌، بازرس و اعضای این کانون برگزار می‌شود، ابتدا گزارش فعالیت‌های یک‌ساله‌ این کانون قرائت خواهد شد و پس از اعلام نظر بازرس، هیئت مدیره‌ و بازرس کانون به پرسش‌های احتمالی اعضا، پاسخ‌ خواهند داد و در ادامه آیین‌نامه‌ مبنای حقوق و دست‌مزد نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران برای تصویب به رأی اعضای حاضر در مجمع گذاشته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، هیات مدیره‌ کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران از اعضای این کانون دعوت می‌کند با در دست داشتن کارت عضویت خود در این مجمع حضور پیدا کنند. یادآور می‌شود اعضایی که نمی‌توانند در این مجمع حضور داشته باشند، می‌توانند با وکالت‌نامه‌ امضاشده در سربرگ کانون به یک عضو دیگر کانون حضور خود را اعلام کنند.

همچنین نشست هم‌اندیشی کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران با موضوع «بررسی انتقادها، پیش‌نهادها و نظرها درباره‌ی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های این کانون» ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲، در سالن استاد عباس جوانمرد عمارت خانه‌ ‌تئاتر برگزار می‌شود.

در این مجمع که با حضور اعضای هیات‌مدیره‌، بازرس و اعضای کانون با هدف بهینه‌سازی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های این کانون برگزار می‌شود، هر یک از اعضا می‌توانند پیش‌نهادها، انتقادها و نظرهای خویش را مطرح کنند تا در تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران، مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس این گزارش، هیات مدیره‌ کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران از اعضای این کانون دعوت می‌کند در این نشست حضور پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *