اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر, ویژه اعضاء خانه تئاتر

اطلاعیه صندوق اعتباری هنر در خصوص ادغام بانک آینده در بانک ملی و وضعیت هنرکارت

صندوق اعتباری هنر در خصوص ادغام بانک آینده در بانک ملی اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر ، با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اظهارات رئیس این بانک در خصوص ادغام بانک آینده در بانک ملی، موارد زیر به استحضار دارندگان حساب‌های هنرکارت می‌رسد :

۱- بر اساس سیاست های اعلام‌شده بانک مرکزی، تمامی خدمات حساب‌ها و سپرده های بانک آینده، از جمله حساب های هنرکارت، با همان شرایط و قراردادهای  فعلی به بانک ملی منتقل خواهد شد و حقوق سپرده‌گذاران و دارندگان حساب ها ، توسط بانک مرکزی تضمین و مورد صیانت قرار می‌گیرد.

۲- صدور هنرکارت از سال ۱۳۹۸ با همکاری بانک آینده آغاز شد و برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از اعضای صندوق هنر، حساب هنرکارت  افتتاح شده است.

طی یک سال گذشته، با هدف ارتقای کیفیت خدمات بانکی برای هنرمندان و با توجه به مباحثی که در خصوص بانک آینده مطرح بود، بررسی بانک جایگزین آغاز شد. صندوق اعتباری هنر با بانک‌های معتبر کشور، وارد مذاکره شد تا پس از ارزیابی امکانات، زیرساخت‌ها و توان اجرایی و مالی، بانک جدید صادرکننده هنرکارت‌های جدید را انتخاب نماید که پیشرفت‌های قابل توجهی در این مسیر حاصل شده و ان شاالله طی چند هفته‌ آینده، قرارداد همکاری با بانک جدید عامل امضا و  به استحضار اعضای محترم خواهد رسید . پس از معرفی بانک عامل، هنرکارت های جدید صادر و برای هنرمندان و متقاضیان ارسال خواهد شد.

۳- صندوق اعتباری هنر همواره تلاش می‌کند در کنار استمرار و توسعه فعالیت های حمایتی، با طراحی و اجرای طرح‌های نوین، خدمات خود را نیز از طریق هنرکارت(مَ‌کارت) گسترش دهد و ضمن تقویت بُعد حمایتی، ظرفیت‌های جدیدی در بخش خدمات نیز برای جامعه فرهنگ و هنر ایجاد کند. انتخاب بانک عامل به گونه‌ای انجام خواهد شد که اعضای محترم بتوانند بدون هیچ دغدغه ای و به صورت غیر حضوری از بالاترین کیفیت خدمات بر بستر هنرکارت بهره‌مند شوند.

امید آنکه، بتوانیم گام‌های مؤثری در پاسخگویی به انتظارات فرهیختگان فرهنگ و هنر ایران عزیزمان برداریم و زمینه‌ساز شکوفایی پایدار فرهنگ و هنر کشور باشیم.

 

وزیر اقتصاد ، با حضور در بانک ملی در جریان فرآیند انتقال بانک آینده قرار گرفت

با اعلام رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فرآیند «گزیر» بانک آینده آغاز و تمامی سپرده‌گذاران این بانک از امروز به بانک ملی ایران منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، در همین راستا، عصر پنجشنبه ۱ آبان ، وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در ساختمان مرکزی بانک ملی ایران، از مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک به‌دلیل پذیرش مسئولیت خطیر مدیریت فرآیند انتقال سپرده‌ها و تضمین تداوم خدمات بانکی به مردم قدردانی کرد.

وزیر اقتصاد در این دیدار ضمن تأکید بر لزوم صیانت از حقوق سپرده‌گذاران و اعتماد عمومی به نظام بانکی کشور، اظهار داشت : بانک ملی ایران با درایت، انضباط و همکاری نزدیک با بانک مرکزی، نمونه‌ای از تعهد نظام بانکی به ثبات مالی کشور را به نمایش گذاشت.

اجرای موفق فرآیند گزیر بدون ایجاد اخلال در خدمات‌رسانی به مردم، گامی مهم در مسیر اصلاح ساختار شبکه بانکی است.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده برای اجرای هماهنگ فرآیند انتقال، اطمینان داد که تمامی سپرده‌گذاران بانک آینده می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از طریق شعب بانک ملی به دریافت خدمات بانکی ادامه دهند.

با اجرای این تصمیم، تابلوی شعب بانک آینده در سراسر کشور به تدریج با نشان بانک ملی ایران جایگزین می‌شود و تمامی عملیات بانکی مشتریان طبق ضوابط جدید ادامه خواهد یافت.

 

مشتری گرامی بانک آینده

با افتخار حضور شما در خانواده بزرگ بانک ملی ایران را خوش آمد عرض می‎کنیم. این بانک خود را ملزم به تداوم اجرای قراردادهای جاری شما مشتریان و ارائه انواع خدمات بانکی می‎داند.

شماره تلفن‎های ۰۲۱۶۴۱۴۰ و ۰۲۱۲۷۶۶۳۰۰۰ پاسخگوی سوالات شما می‎باشد.

اعتماد می‎ماند.

 

آغاز فصلی تازه در بانکداری ایران با انتقال بانک آینده به بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران به ذی‌نفعان بانک آینده در خصوص انتقال این بانک به بانک ملی ایران اطمینان خاطر داد.

به‌گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در پیامی با تاکید بر توانمندی‌های بانک ملی ایران ضمن خوشامدگویی به همکاران بانک آینده این انتقال را در جهت تقویت نظام بانکی کشور ارزیابی کرد و گفت:

باعث افتخار است که امروز فرصتی فراهم شده تا به شما اعضای جدید خانواده بزرگ بانک ملی ایران خوش‌آمد بگوییم.

انتقال بانک آینده به بانک ملی ایران گامی مهم در جهت تقویت نظام بانکی کشور و ارتقای کارایی، هم‌افزایی و اعتماد عمومی است.

نجارزاده گفت: بانک ملی ایران با پشتوانه بیش از ۹۷ سال خدمت صادقانه و ۵۶ میلیون مشتری بیش از ۲۰۰۰همت منابع بانکی و سرمایه‌ای بالغ بر ۴۲۰همت و با حفظ جایگاه نخست در شبکه بانکی کشور به عنوان بزرگترین و توانمندترین بانک ایران پذیرای پیوستن همکاران و مشتریان بانک آینده به خانواده بزرگ خود است.

وی با اشاره به حضور همکاران جدید در بانک ملی ایران گفت: حضور همکاران پرتلاش بانک آینده، نیرویی تازه از تجربه، دانش و انگیزه به همراه دارد و موجب تداوم خدمت‌رسانی مؤثرتر به مردم شریف ایران خواهد شد.

اطمینان دارم با اتحاد، همدلی و تعهد جمعی، می‌توانیم مسیر توسعه بانکداری نوین و افزایش رضایت مشتریان را با قدرت ادامه دهیم.

این اقدام بزرگ، نه پایان یک راه، بلکه آغاز فصلی تازه از خدمت‌رسانی شایسته در مسیر اعتماد ملی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *