موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

اجرای ویژه گروه آرشک در رویداد گذر از تاریکی

رویدادِ گذر از تاریکی به همت انجمن مجسمه‌سازان و با مشارکت کودکان و نوجوانان و بزرگسالانِ نابینا و کم‌بینا در خانه هنرمندان با بخش‌هایِ مختلفی همچون پرفورمنس، عروسک‌سازی، پخش فیلم، جلسات نقدوبررسی، نمایشنامه خوانی، نشست‌هایِ تخصصی، معرفی نابینایان معروف در حال برگزاری است.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، گروه تاتر نابینایان و کم بینایان آرشک هم بر اساس  مسئولیتی که به عهده دارد و برای ادایِ دِین به همنوعانِ خود و به دعوتِ مسئولان برگزارکننده با نمایشنامه‌خوانیِ “زندگی بسیار کوتاه است” نوشته مهدی مهدی‌آبادی به کارگردانیِ مجتبی گوهرخای در این رویداد شرکت کرد.

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت  اعضایِ پرتعداد گروه تاتر آرشک که درحالِ حاضر با داشتن ۳۰ عضوِ فعالِ نابینا و کم بینا در زمینه نویسندگی و کارگردانی و بازیگری پرتعداترین گروه تاتریِ نابینایان و کم بینایان است. با در دست داشتنِ سه نمایشِ در حالِ تمرین که می‌توان این گروه را فعال ترین گروه نابینایان و کم بینایان  در تهران قلمداد کرد، این نمایش را به اجرا درآوردند.

مسئولان برگزارکننده، از جمله دبیر رویداد تمایل داشتند، اجرایی دیگر در اختتامیه رویداد انجام شود.

در نهایت اجرایی ویژه‌ برای نمایشنامه‌خوانی”زندگی بسیار کوتاه است”در نظر گرفته و مقرر شد که مراسم اختتامیه با اجراخوانیِ هنرمندان گروه تاتر آرشک آغاز شود.

لازم به ذکر است، گروه تاتر آرشک سه نمایش در حال تمرین دارد که به زودی به اجرا خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *