اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

دو نمایش کودک صبح‌ها در باغ کتاب روی صحنه می‌رود

دو نمایش «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» به کارگردانی مریم کاظمی برای اجرای نوبت صبح در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌روند.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، دو نمایش «سیندرلای چینی» و «غول‌ها» به کارگردانی مریم کاظمی که سال ۱۴۰۲ ویژه اجرای نوبت صبح برای مدارس و مهدهای کودک تولید‌شده، اجراهای خود را از سر می‌گیرند.

نمایش «سیندرلای چینی» نوشته لاول سوارتزل برگرفته از یک افسانه چینی است، ترجمه این نمایشنامه را حسین فدایی حسین انجام داده و با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، کیانا کریمی و سارینا سالاریان به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «غول‌‌‌ها» یا «غول‌های مدرسه سید هوف» نوشته سید هوف با ترجمه حسین فدایی حسین نیز که با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی آماده شده، بازیگرانی همچون پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، عرفان میدانلو، مهراد زمانی، فربد تجویدی، بهرنگ رهنمون، مریم ذکاوتی، میلاد رضایی، سارینا سالاریان، آذین معتمدی و کیانا کریمی در آن ایفای نقش می کنند.

این دو نمایش کاری از گروه تئاتر مستقل است که در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه می‌روند و از طریق رزرو قبلی، میزبان مدارس و مهدهای کودک خواهند بود.

شماره‌های ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ و ۰۹۱۹۴۳۴۶۳۵۶ گروه تئاتر مستقل برای رزرو مدارس و مهدهای کودک اعلام شده‌اند و پاسخگوی متقاضیان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *