اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

ناآرامسایشگاه با حضور صدرالدین زاهد اجرای خود را آغاز کرد

آیین شب‌چراغ نمایش «ناآرامسایشگاه» به کارگردانی محسن آزاد در اولین روز آبان‌ ۱۴۰۲ با حضور صدرالدین زاهد در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، دوشنبه اول آبان تماشاخانه سنگلج میزبان جمع پرشور مخاطبان تئاتر در آیین شب‌چراغ نمایش «ناآرامسایشگاه» به نویسندگی و کارگردانی محسن آزاد بود.

صدرالدین زاهد بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، مهمان ویژه این آیین بود که شمع شب‌چراغ اجرای «ناآرامسایشگاه» را روشن کرد.

در ابتدای این مراسم، محسن آزاد، نویسنده و کارگردان این نمایش پس از خیرمقدم به تماشاگران و ابراز خوشحالی از این‌که نمایشش در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود، گفت: «نمایشنامه «ناآرامسایشگاه» را که امشب به تماشای اجرای آن خواهید نشست، در فضای کمدی و  مبتنی بر مطالعه در حوزه تاریخ معاصر نوشته‌ام. در نگارش متن، همین‌طور مراحل طراحی و کارگردانی، نگاه به جامعه امروز و وقایع روزمره برایم اهمیت داشت.»

صدرالدین، زاهد بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه مراسم از این‌که برای دیدن نمایش به تماشاخانه سنگلج دعوت‌ شده است ابراز خوشحالی کرده و اهمیت این تماشاخانه را در شکل‌گیری تئاتر امروز ایران موردتوجه قرار داد.

او با بیان خاطراتی از اجراهای موفق دهه‌های ۴۰ و ۵۰ از کارگردانی بزرگانی همچون رکن‌الدین خسروی، داوود رشیدی و… یاد کرد.

زاهد خاطرات خود از استقبال تماشاگران از اجراهای گذشته این تماشاخانه را بیان کرده و از این‌که افتتاح نمایش «ناآرامسایشگاه» با استقبال مخاطبان همراه است، ابراز خوشحالی کرد.

نمایش «ناآرامسایشگاه» نوشته و کارگردانی محسن آزاد هرروز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش کمدی را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *