اخبار خانه تئاتر

شنبه مجمع عمومی عادی خانه تئاتر برگزاری می‌شود + فرم وکالتنامه

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه تئاتر ۳۱ تیر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر، در اطلاعیه‌ای که به همین مناسبت منتشر شده، آمده است: بدین وسیله از اعضای محترم خانه تئاتر دعوت می‌شود در مجمع عمومی عادی سالیانه که در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ در محل سالن استاد ناظرزاده (در تماشاخانه ایرانشهر در خانه هنرمندان) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

اعضایی که امکان حضور ندارند به عضو دیگر وکالت کتبی بدهند.

دستور جلسه:

  • گزارش عملکرد یک ساله و مالی توسط مدیر عامل
  • گزارش بازرس

 

طبق آیین‌نامه تیپ انجمن‌ها که پیوست اساسنامه خانه تئاتر است؛ افرادی که در دو مجمع عمومی متوالی حضور پیدا نکرده و از دادن وکالت به  عضور دیگری خودداری کنند، عضویت آنها  تعلیق و سپس لغو خواهد شد. بر همین اساس اعضای خانه تئاتر باید در جلسات مجمع عمومی حضور پیدا کرده و یا در صورت عدم حضور به دیگر اعضا وکالت دهند.

 

دراین آیین‌نامه به صراحت آمده است: «عدم حضور غیرموجه در دو مجمع عمومی متوالی خانه تئاتر و ندادن وکالت به دیگر عضو و عدم حضور در یک مجمع عمومی خانه تئاتر و دو مجمع انجمن مربوطه موجب لغو عضویت و قطع کلیه حقوق مادی, معنوی و قانونی عضو خواهد شد.»

 

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه تئاتر، شنبه ۳۱ تیر ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد ناظرزاده در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود، به همین دلیل از اعضای تئاتر دعوت می‌شود در این جلسه حضور پیدا کرده و آنهایی که امکان حضور ندارند به عضو دیگر وکالت کتبی دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *