اخبار خانه تئاتر

تهیه‌کنندگان زیرذره‌بین انجمن مدرسان خانه تئاتر

تهیه‌کنندگان زیرذره‌بین انجمن مدرسان خانه تئاتر

انجمن مدرسان خانه تئاتر با همکاری مرکز آموزش، دومین نشست از سلسله نشست های تخصصی اکوسیستم تئاتر را با موضوع «تهیه‌کنندگان؛منافع مشترک» برگزار می کند.

به نقل از روابط عمومی انجمن مدرسان خانه‌ تئاتر ، دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر به دبیری آرمان طیران ، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و هادی سالارورزی ، مترجم و نمایشنامه‌نویس با حضور علاقمندان، مدرسان و دیگر کارشناسان و محققان هنرهای نمایشی عصر روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه با موضوع «تهیه‌کنندگان؛ منافع مشترک» در سالن اسکویی خانه تئاتر برگزار خواهد شد.

این نشست در دومین دوره پنل تخصصی خود ، تهیه‌کننده در تئاتر را به مثابه قلب تپنده ای برای تئاتر ، زیر ذره‌بین کارشناسی خواهند برد و فرصت‌ها و تهدید‌های مشترک را بررسی خواهند کرد.

انجمن مدرسان خانه تئاتر در این نشست میزبان“آزاده ابراهیم زاده”؛دکتری مدیریت استراتژیک (HSBA) از دانشگاه هامبورگ آلمان و مدیرعامل آسافیلم خواهد بود. وی هم اکنون به عنوان تئوریسین و مدیر دپارتمان بازرگانی هنر، رئیس کارگروه فرهنگی ستاد سمن‌های شورای شهر تهران، دبیر کارگروه فرهنگی و میراثی رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران مشغول به فعالیت است. همچنین “سامان خلیلیان” ؛ نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه کننده تئاتر ، دانش‌آموخته دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه که پیش از این ریاست دفتر تئاتر خیابانی را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. خلیلیان از جمله افرادی است که تاکنون استعدادهای بسیاری را از دورافتاده ترین مناطق کشور به بدنه تئاتر حرفه‌ای معرفی کرده است.

و در آخر نیز “مسعود والا” تهیه کننده و فعال هنری تازه نفس تئاتر که به تازگی از تلویزیون به هنرهای نمایشی کوچ کرده و هم‌اکنون از جمله پرکارترین تهیه‌کنندگان حال حاضر کشور محسوب می‌شود.

گفتنی است، هم چون روال گذشته حاضران در این مراسم می توانند در پایان پنل تخصصی نشست ، در بخش پرسش و پاسخ نقطه‌نظرات خود را بیان کنند.
دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی اکوسیستم تئاتر با موضوع “تهیه کننده؛ منافع مشترک” روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن اسکویی خانه تئاتر برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *