اخبار خانه تئاتر

اجرای کلاغ بلا، توپ طلا در مرکز تئاتر کانون

نمایش عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» با طراحی و کارگردانی علی یداللهی از شهریور روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» به نویسندگی مهدی صفاری‌نژاد و طراحی و کارگردانی علی یداللهی شهریور و مهر ۱۴۰۲ هر روز به‌جز روزهای شنبه ساعت ۱۸ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

شهرام مسعودی، امیرحسین انصافی و علی یداللهی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش عروسکی «کلاغ بلا، توپ طلا» داستانِ کلاغی را روایت می‌کند که عاشق اجسام براق است و آن‌ها را می‌دزدد. به او نشانی یک توپ بزرگ طلا را می‌دهند که بدزدد، او هم راهی سفر می‌شود تا آن توپ طلایی بزرگ را بدزدد. در بین راه با یک سگ و یک شتر آشنا می‌شود و آن‌ها قصه پدربزرگ و مادر خود را برای او تعریف می‌کنند تا اینکه کلاغ به توپ طلایی می‌رسد.

محمد فرشته‌نژاد (آهنگساز)، علیرضا حسین‌پور (طراح و ساخت عروسک)، رامین کمال‌زاده (طراح صحنه)، علی یداللهی (طراح لباس)، محمدرضا شاملو (طراح نور)، بردیا یداللهی (دستیار کارگردان)و ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی (روابط عمومی و تبلیغات) دیگر عواملی هستند که در این پروژه همراه علی یداللهی هستند.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *