اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

اجرای نمایش عروسکی در فرهنگسرای ارسباران

نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «استخوان ماهی جادویی» به‌نویسندگی منوچهر اکبرلو و طراحی و کارگردانی احسان مجیدی از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در راستای طرح تناوبی تئاتر روی صحنه فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد. ملکه هم بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود… اما نظر سارا چیز دیگری است.»

پریسا مشکانی و احمد خیرآبادی بازیگران این نمایش هستند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از بهنام رحیمی(آهنگ‌ساز)، محمدرضا کوهستانی (شاعر)، پریا علی‌محمدی (طراح عروسک و اکسسوار)، علیرضا حسین‌پور (طراح صحنه و ساخت دکور)، پریا علی‌محمدی (طراح لباس)، محمدرضا شاملوفرد (طراح نور)، الهام مشتاقی (دستیار کارگردان)، فاطمه‌سادات حسینی (منشی صحنه)، نازنین یزدانی (طراح پوستر و بروشور)، پریا علیمحمدی (نقاشی دکور)، ایلیا مجیدی (مدیرصحنه)، زهرا نصراله (عکاس)، مژگان برند و سارا نظریان (دوخت لباس)، تئاتر کودک ببین، ریحانه مطهری (روابط عمومی و تبلیغات).

«استخوان ماهی جادویی» آبان و آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری روی صحنه می‌رود.

طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر کانون از میان تولیدات این مرکز اجرا شده و گروه‌های نمایشی اعزام می‌شوند.

نمایش‌های شرکت‌کننده در این طرح به‌صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها یا روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

نمایش «همه بگید سیب» به کارگردانی شراره طیار نیز از روز سه‌شنبه ۲ آبان ساعت ۱۸ روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *