اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

برگزاری جلسه با مدیران صندوق اعتباری هنر برای رفع مشکلات بیمه تکمیلی

در پی مشکلات بوجود آمده درباره بیمه تکمیلی جلسه مشترکی با حضور مسلم کریمی معاون صندوق اعتباری هنر، محمد امینی مدیر بیمه این صندوق و مقصود نعیمی ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر، مجید قناد مسوول کمیته رفاه و مریم رحیمی مدیر اجرایی سفیر مهربانی برگزار شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، در این جلسه لیست جامانده‌های بیمه تکمیلی آماده و تحویل داده شد. قرار شد معاون صندوق اعتباری هنر با توجه به اینکه مهلت تحویل مدارک تمام شده مذاکراتی با بیمه دانا داشته باشند تا جاماندگان هم بیمه شوند. تعدادی از اعضا هم بیمه تکمیلی‌‌شان را پرداخت کرده بودند اما نیازمند مساعدت بودند، قرار بر این  شد مبلغی را که پرداخت کرده بودند از مبلغ ۶۰۰ میلیونی که صندوق هنر برای کمک به این افراد در نظر گرفته، پرداخت کند و به حساب آنها واریز شود.

در ادامه هماهنگی با مدیر بیمه صندوق اعتباری هنر هم صورت گرفت که برای سال آینده کمیته‌ای از جانب خانه تئاتر با ایشان و صندوق هماهنگ شوند که تمام مشکلاتی که امسال وجود داشت در یک تیم مشترک بررسی شده و از قبل پیش‌نیازها فراهم شود تا مشکلات امسال بوجود نیاید.

همچنین در این جلسه تصمیم بر این شد که معاون صندوق اعتباری هنر با مدیرعامل آن، ‌جلسه‌ای برای سفیر مهربانی برگزار کنند و بودجه‌ای برای سفیر مهربانی در نظر گرفته شود تا فعالیت‌هایی از قبیل رسیدگی به بیماران،‌ بیمه تکمیلی رایگان، وام‌های بلاعوض وبسیار ضروری در ساختار سفیر مهربانی سازماندهی شده و به ریاست خانم تیموریان به افراد نیازمند پرداخت شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *