هیأت داوران بیست و چهارمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر معرفی شدند.
به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر ، با پایان یافتن مهلت تمدید شده فراخوان بیست و چهارمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر و انجام امور دبیرخانهای آثار رسیده با روش اعمال کدگذاری رسانهها و متقاضیان شرکت در مسابقه، اسامی هیأت داوران این دوره اعلام شد .
بر همین اساس ، دکتر محمد نجاری(مدرس ، منتقد و پژوهشگر تئاتر) ، مجید کیانیان ( مدرس ، منتقد و پژوهشگر تئاتر) ، افشین خورشید باختری ( مدرس و منتقد تئاتر ) و امیر عابدی (عکاس تئاتر) داوری آثار این دوره را از 15 شهریور 1404 آغاز کردند.
پس از پایان فرایند داوری ، انجمن منتقدان ، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر با معرفی نامزدهای بخشهای هفتگانه ( گزارش ، گفتوگو ، نقد ، مقاله ، ترجمه ، یادداشت و عکس ) در مورد نحوه برگزاری آیین پایانی این مسابقه اطلاعرسانی میکند .