اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

اطلاعیه مهم: انجام آزمایش تشخیص پزشکی در منزل برای دارندگان هنر کارت

هنرکارت موقعیت مناسبی برای انجام آزمایش تشخیص پزشکی در منزل برای هنرمندان فراهم کرده است.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، حیدر مرادی  مدیر هنرکارت در مذاکره با مریم رحیمی مدیر اجرایی سفیر مهربانی و مسوول کمیته رفاهی انجمن بازیگران موارد زیر را برای توضیح شرایط و انجام مراحل مربوط آزمایش تشخیص پزشکی در منزل مطرح کرد.

برای افرادی که هنر کارت دارند ، نسخه الکترونیکی رایگان صادر می‌شود.

متقاضیان حتما باید بیمه تکمیلی داشته باشند که شامل بیمه دانا یا هر بیمه تکمیلی دیگری می‌شود. براساس نوع بیمه  هر فرد فرانشیز مبلغ آزمایش به علاوه  پنجاه هزارتومان هزینه ایاب و ذهاب برای نمونه‌گیری دریافت خواهد شد.

اگر ۴نفر به بالا همزمان و در یک محل درخواست نمونه‌گیری داشته باشند هزینه ۵۰ هزار تومان حذف شده و نمونه‌گیری رایگان انجام خواهد شد.

اعضایی که بیمه تکمیلی ندارند اما دارای هنرکارت هستند ، می‌توانند از  دریافت نسخه الکترونیکی رایگان و  از انجام آزمایش در منزل بهره مند شوند . اما هزینه آزمایش‌ها از آنها به طور کامل و یا بر اساس بیمه پایه آنها دریافت خواهد شد.

اعضای خانواده  هر فرد (درجه یک یا دو و یا حتی دورتر) که بیمه تکمیلی هم دارند ، می‌توانند از این موقعیت بهره‌مند شده اما درخواست همواره باید از سوی شخص دارای هنرکارت ارسال شود.

 لطفا زمان مورد نظر برای حضور  پرسنل آزمایشگاه در منزل شما برای نمونه‌گیری را با دقت انتخاب کنید و چنانچه به هر دلیلی قصد تغییر زمان رو داشتید حداقل ۲۴ ساعت قبل به آزمایشگاه اطلاع بدید.

لطفا تمامی سوالات درباره چگونگی آزمایش و موارد دیگر را در زمان ثبت‌نام و یا در تماس‌های بعدی بپرسید.

اعضا برای درخواست آزمایش ابتدا باید وارد لینک شده و فرم درخواست آزمایش در منزل را  پر کنند.

تنها لینک معتبر برای ثبت درخواست:

https://honarcard.ir/laboratory

نکته: برای ورود به لینک بالا باید vpn و هر نوع فیلترشکنی خاموش باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *