موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

پاسخ معاون صندوق اعتباری هنر به مشکلات ثبت‌نام بیمه تکمیلی

جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل خانه تئاتر و مسلم کریمی معاون صندوق اعتباری هنر برگزار و درباره بیمه تکمیلی مذاکراتی انجام شد.

به گزارش گروه خبر سایت خبر خانه تئاتر، در این نشست که با حضور مقصود نعیمی‌ذاکر مدیرعامل خانه تئاتر، مجید قناد مسوول بخش رفاهی، مهدی قلعه بازرس هیات مدیره و مریم رحیمی مدیر اجرایی سفیر مهربانی برگزار شد، سوالات اعضا درباره بیمه تکمیلی مطرح و معاون صندوق اعتباری هنر به آنها پاسخ داد.

تعدادی از اعضای خانه تئاتر بر این باورند که خلایی بین بیمه قبلی و بیمه فعلی بوجود خواهد آمد و بیمه قبلی تعهدات هفته آخر را نمی‌پذیرد. معاون صندوق در این‌باره پاسخ داد که هیچ خلایی میان دو تعهد بیمه‌ای وجود نخواهد داشت و تنها بیمه قبلی تعهداتی که هفته آخر به صورت آنلاین بارگذاری شود را نمی‌تواند به دلیل به پایان رسیدن تعهداتش بررسی کند. اعضایی که در هفته آخر شهریور ماه مدارک خود را به صورت آنلاین بارگذاری کردند، می‌بایست هزینه‌ها را پرداخت کرده و بعد به صورت حضوری با مراجعه به صندوق تعهدات بیمه را دریافت کنند.

برخی از اعضا برای ثبت‌نام به مشکل خوردند و ادعا می‌کنند که دو شماره‌ تماسی که اعلام شده، پاسخگو نیست. معاون صندوق در لحظه پیگیری کرد که ۱۸ نفر پشت خط بوده و تعدادی هم به صورت حضوری در حال رفع و رجوع کارهای خود بودند. اما معاون صندوق تاکید کرد که تعدادی از اعضا هستند که نقص مدرک دارند حتی به طور مثال حتی عضویت آنها از سوی خانه تئاتر رد شده و باید قبل از تشکیل پرونده بیمه، عضویت خود را برقرار کرده و بعد اقدام کنند.

به گفته حاضران در جلسه بعضی از اعضا نتوانستند پدر و مادر خود را بیمه تکمیلی کنند. کریمی در این‌باره پاسخ داد: « پدر و مادرهایی که تحت تکفل اعضا هستند و کد بیمه یکسان دارند می‌توانند از بیمه تکمیلی صندوق استفاده کنند اما افرادی که از جای دیگری بیمه شده‌اند و کد بیمه یکسانی با عضو خانه تئاتر ندارند بنا بر قوانین بیمه دانا نمی‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.»

معاون صندوق اعتباری هنر تاکید کرد: «چنانچه اعضای خانه تئاتر از اپلیکیشن صندوق اعتباری هنر که در اخبار به آنها معرفی شده استفاده کنند، اگر مشکلی برای آنها در زمان ثبت‌نام بیمه تکمیلی بوجود بیاید، می‌توانند در همان اپلیکیشن سوالات و مشکلات خود را مطرح کرده و بدون تماس با صندوق و یا مراجعه حضوری به سوالات آنها پاسخ داده می‌شود.»

همچنین برخی از اعضا در شرایط خاص بیماری و یا کهولت سنی به سر می‌برند که این افراد جز استثنا‌هایی هستند که قرار شد صندوق اعتباری هنر، شرایط خاصی را برای بیمه تکمیلی آنها در نظر گیرد.

لیستی هم از طرف خانه تئاتر به معاون صندوق ارائه شده که این افراد بتوانند از یارانه خانه تئاتر برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *