اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

مهلت پرداخت حق عضویت امسال تا پایان اسفند تمدید شد

اعضا خانه تئاتر تا ۲۹ اسفند می‌توانند حق عضویت را با دیرکرد آن به حساب خانه تئاتر واریز کنند.

به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر، با توجه به مشکلات مالی، خانه تئاتر از اعضایی که هنوز پرداخت خود را انجام نداده‌اند، درخواست کرد با توجه به اهمیت موضوع در پرداخت حق عضویت خود تعجیل کنند.

هیات مدیره حق عضویت امسال را مبلغ دو میلیون ریال در نظر گرفته است و اعضایی که تا به حال پرداخت خود را انجام ندادند با احتساب دیرکرد مبلغ چهار میلیون ریال (چهارصد هزار تومان) به حساب خانه تئاتر واریز و رسید آن را به مسوول واحد انجمن‌ها تحویل دهند.

بنا بر این گزارش، براساس تصمیم هیات مدیره خانه تئاتر در صورت عدم پرداخت حق عضویت و هزینه دیرکرد تا پایان اسفند ماه، عضو محترم تعلیق شده و از امکانات خانه تئاتر (به جز بیمه) محروم می‌شود.

اعضا در صورت تمایل به ادامه عضویت می‌توان حق عضویت امسال و دیرکرد آن را به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ ریال (چهارصد هزار تومان) تا ۲۹ اسفند پرداخت و فیش پرداختی را ایمیل کرده و یا اینکه پس از تعطیلات تحویل خانه تئاتر دهند.

لطفا پس از پرداخت حق عضویت ۱۴۰۲ فیش واریز شده را حضوری به آقای موسی‌خانی مسوول دبیرخانه انجمن‌ها در طبقه اول عمارت خانه تئاتر تحویل دهید و یا تصویر فیش را به ایمیل زیر ارسال و جهت اطمینان از ارسال با شماره ۸۸۸۰۸۷۵۷ داخلی ۱۱۱ تماس بگیرید.

ایمیل دبیرخانه انجمن‌ها:

forums.irtf@gmail.com

شماره حساب خانه تئاتر، بانک ملی شعبه خشایار:

۰۱۰۵۶۸۷۰۷۰۰۰۹

شماره شبا حساب خانه تئاتر:

IR180170000000105687070009

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *