اخبار انجمن ها, اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

خواسته‌های متقابل عکاسان تئاتر و مدیران تبلیغات

نشست هم‌اندیشی کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر با هیئت مدیره انجمن عکاسان خانه تئاتر ، روز چهارشنبه ۲۲ آذر در عمارت خانه تئاتر برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم حسینی رییس هیئت‌مدیره به همراه رضا جاویدی،میلاد بهشتی و هادی نوید به همراه مریم رودبارانی و زهرا شایان فر از کانون روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، بر لزوم تعامل مناسب بین مدیر تبلیغات و عکاس تئاتر تاکید شد و رئیس هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات گفت: خوشحالیم که تعامل عکاسی و تئاتر افزایش پیدا کرده است و ما ارتباط نزدیکتری بین عکاسان تئاتر و مدیران روابط عمومی و تبلیغات شاهد هستیم. عکاسی، روایت تئاتر را تعریف می‌کند و آن را تبدیل به گفتمانی دیداری می‌کند زیرا در همان لحظه روی صحنه بودن به اتمام می‌رسد و عکس این گفتمان دیداری را ادامه می‌دهد.

در این جلسه به بررسی زوایای مختلف اجرای ویژه عکاسان پرداخته شد و در رابطه با ضروری یا غیر ضروری بودن این اجرا گفتگو شد.

همچنین مقرر شد که آخرین مصوبه دستمزد و تعداد جلسات عکاسان به کانون روابط عمومی و تبلیغات ارائه شود.

پیشنهاد انجمن عکاسان همکاری اعضای کانون روابط عمومی و تبلیغات با اعضای این کانون بود که مقرر شد در همین راستا نشستی مشترک برگزار شود تا اعضای این انجمن بتوانند شرح مختصری از فعالیت های خود برای اعضای کانون روابط عمومی ارائه دهند.

پیشنهاد شد امضای تفاهمنامه انجمن عکاسان با کانون روابط عمومی و تبلیغات به بعد از برگزاری جلسه معارفه موکول شود.

با توجه به اینکه یکی از شرایط عضویت عکاسان در انجمن عکاسی از حداقل ۱۰ نمایش است و سبب شده که گاهی مدیران تبلیغات با چالش این گروه مواجه شوند؛ پیشنهاد شد که این کمیت حذف و شرایط دیگری در نظر گرفته شود.

پیشنهاد شد که اضافه شدن عکاس به گروه اجرایی از طریق مدیران روابط عمومی و تبلیغات صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *