اخبار خانه تئاتر, اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر, ویژه اعضاء خانه تئاتر

باغ کتاب تهران میزبان شنبه‌های «نمایش‌نامه خوانی»

شنبه‌های « نمایش‌نامه خوانی » در باغ کتاب تهران برگزار می شود .

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی باغ کتاب تهران، این رویدادها که با هدف معرفی کتاب و با تمرکز بر روی نمایش‌نامه‌های به چاپ رسیده برگزار می‌شود، از روز ۵ آبان، ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.
مخاطب این جلسات بسته به موضوع هر اجرای آن متفاوت است، بعضی از اجراها مختص بزرگسالان و بعضی دیگر ادبیات نمایشی کودکان و نوجوانان است.
همچنین به منظور تعامل بیشتر میان مخاطبان و مولفان، نویسنده یا مترجم نمایش‌نامه پس از اجرا درباره‌ی اثر خود صحبت می‌کند و شنوندگان می‌توانند سوالات یا نقدهای خود را به مولف اثر منتقل کنند.
از دیگر جذابیت‌های این رویدادها، حضور نماینده‌ی ناشران در جلسات است، که درباره‌ی اثر چاپ شده‌ی خود و علت انتخاب آن توضیح می‌دهند. حضور ناشران در این برنامه به تعامل بیشتر و مستقیم‌تر آنان با جامعه‌ی ادبیات نمایشی کمک شایانی می‌کند و فرصتی است برای نویسندگان جوان تا آثار خود را برای چاپ به ناشران پیشنهاد کنند.
از دیگر ویژگی‌های برنامه‌های «نمایش‌نامه خوانی» این است که علاقه‌مندان این حوزه، علاوه بر آشنایی با گروه‌های نمایش‌نامه خوانی، می‌توانند در صورت تمایل به عضویت این گروه‌ها دربیایند و در اجراهای آنها مشارکت کنند.
گفتنی‌ست اولین جلسه از این سری برنامه‌ها به نمایشنامه‌خوانی « کارمای شقایق دیواری »، اثر فرشید ‌قلی‌پور اختصاص خواهد داشت.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند بلیط آن را از سایت تیوال و به این نشانی تهیه کنند :

https://www.tiwall.com/p/karmashaghayegh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *