اخبار انجمن ها, اخبار بیمه, اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر, ویژه اعضاء خانه تئاتر

افزایش تعهدات بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ صندوق اعتباری هنر نسبت به سال گذشته

رشد جدول تعهدات بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ صندوق اعتباری هنر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است .

با  عنایت به توافقات انجام شده در عقد قرارداد منعقده میان بیمه درمان تکمیلی  صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه گر، برای سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ، شاهد رشد بالای برخی از بخش های جدول تعهدات نسبت به سال گذشته هستیم.

یکی از نتایج مهم اقدامات و بررسی های کارگروه صندوق اعتباری هنر در تنظیم قرارداد امسال با شرکت بیمه گر که براساس نیازسنجی از جامعه هدف حاصل شده، افزایش تعهدات درمانی در مقایسه با سال های گذشته بوده است.

براین اساس به عنوان مثال امسال شاهد رشد ۱۰۰ درصدی  سقف تعهدات ویزیت و دارو در طرح آرامش از یک میلیون پانصد هزار تومان به سه میلیون تومان و در طرح رفاه از دومیلیون تومان به چهار میلیون تومان نسبت به سال گذشته هستیم.

همچنین پوشش هزینه دندانپزشکی در طرح آرامش رشد ۶۷ درصدی از مبلغ ۳ میلیون تومان به مبلغ ۵ میلیون تومان و در طرح رفاه از مبلغ ۵ میلیون تومان به مبلغ ۷ میلیون تومان نیز رشد ۴۰ درصدی داشته است .

از طرف دیگر در جدول تعهدات بیمه فوق، جبران هزینه مربوط به خرید عینک طبی یا لنز طبی در طرح آرامش ۴۳ درصد و از مبلغ هفتصد هزار تومان به مبلغ یک میلیون تومان و در طرح رفاه از مبلغ یک میلیون تومان به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رشد ۵۰ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

همچنین جبران هزینه های رفع عیوب انکساری چشم در طرح آرامش از مبلغ ۶ میلیون تومان و با رشد ۱۷ درصدی به مبلغ ۷ میلیون تومان و در طرح رفاه نسبت به سال گذشته و با رشد ۱۳ درصدی به مبلغ ۹ میلیون تومان افزایش داشته است.

همچنین براساس قرارداد منعقده، هزینه آمبولانس درون شهری در طرح آرامش ۳۰۰ درصد و طرح رفاه ۹۰۰ درصد افزایش، همچنین هزینه آمبولانس برون شهری در طرح آرامش ۴۰۰ درصد و در طرح رفاه ۹۰۰ درصد افزایش، همچنین آمبولانس در طرح امید ۱۰۰ درصد درون شهری افزایش و ۵۰ درصد برون شهری افزایش را نشان می دهد.

مزید اطلاع اینکه سایر تعهدات بدون سقف نیز برمبنای رشد سالانه، افزایش پیدا کرده است.

همچنین ازامسال تزریق prp -نقشه مغزی – تست استرس و هزینه همراه بیمه شدگان بستری در بیمارستان -آنالیز پیس میکر – EECP – تیلت تست -پزشکی هسته ای و الکتروکاردیوگرافی به جدول تعهدات بیمه تکمیل درمان اضافه شده است.

همچنین در تعهدات دارو نیز داروهای خارجی که جنبه درمانی داشته و با تجویز پزشک صورت گرفته باشد به پوشش امسال اضافه گردیده است.

براساس این قرارداد همچنین هزینه های ویزیت کارشناس PHD نیز به جدول تعهدات اضافه و مشمول دریافت خسارت توسط بیمه شدگان محترم گردید.

براساس قرارداد فیمابین صندوق اعتباری هنر و شرکت بیمه گر، خدمات بیمه تکمیلی سال جاری با همکاری یکی از قوی ترین شرکت های بیمه گر  در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با سه سقف قیمتی از ۵۹۱ هزارتومان تا ۵ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان و پوشش‌های متفاوت ارائه شده است تا هر فرد بنا بر شرایط خود یکی از طرح ها را انتخاب کند.

در طرح امید، هر عضو از مبلغ سالانه دو میلیون و ۴۰ هزارتومان،۵۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت می کند و ۷۱ درصد حق بیمه  یعنی یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح آرامش، هر عضو از مبلغ سالانه پنج میلیون و ۸۸۰ هزارتومان، دو میلیون و ۳۷۶ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت می کند و ۶۰ درصد آن یعنی سه میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

در طرح رفاه نیز از مبلغ سالیانه ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان، صندوق، ۴۶ درصد آن یعنی ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۰۰ تومان توسط صندوق پرداخت می شود.

حق بیمه سالانه بیمه عمر و حوادث اعضا صندوق اعتباری هنر مبلغ ۱۳۳ هزار تومان است. این بیمه نامه برای بیمه شده اصلی بیمه  درمان تکمیلی الزامی است.

صندوق اعتباری هنر به منظور کاهش دغدغه های درمانی جامعه فرهنگ و هنر کشور، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت را از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app و یا سایت صندوق به نشانی Profile.honarcredit.ir انجام خواهد داد.

 

نام نویسی بیش از ۷ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در روز اول ثبت‌نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر

بیش از ۷ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر در اولین روز ثبت نام بیمه تکمیلی نسبت به انتخاب طرح و تکمیل ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کردند   .

به گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری هنر؛ ثبت‌نام بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت از روز یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ از طریق پیام رسان و سایت صندوق هنر آغاز شده است.

خدمات بیمه درمان تکمیلی سال جاری در سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه شده است تا هر فرد بنا بر شرایط خود یکی از طرح ها را انتخاب کند.

در اولین روز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ۷ هزار و ۲۸۵ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت نسبت به انتخاب طرح و تکمیل ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کردند. از این تعداد ۲۳۸ نفر، طرح امید، ۵ هزار و ۸۵۴ نفر، طرح آرامش و هزار و ۱۹۳ نفر، طرح رفاه را انتخاب کردند.

آمارها حاکی از استقبال اعضای صندوق از طرح آرامش با توجه به پوشش و حـق بیمـه مناسب آن دارد.

شایان ذکر است در روز اول ثبت نام، بیش از ۵ هزار نفر از متقاضیان از طریق پیام رسان صندوق هنر اقدام به ثبت نام کردند.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی  honarcredit.ir/app و یا سایت صندوق هنر  Profile.honarcredit.ir  انجام می‌شود.

 

مدیر عامل صندوق هنر خبر داد: اجرای طرح آرا برای بیمه تکمیلی هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا توسط صندوق اعتباری هنر

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، تکریم هنرمندان نامدار حوزه های مختلف فرهنگی – هنری در سراسر کشور را از جمله مهمترین اولویت ها در تدوین برنامه های حمایتی این مجموعه برشمرد و از ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا همراه با همسرانشان توسط صندوق اعتباری هنر خبر داد.

سید مجید پوراحمدی با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی مستمر از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر از سیاست های مهم صندوق اعتباری هنر محسوب می شود، گفت: حضور هنرمندان پیشکسوت در صندوق هنر موجب اعتبار آن است.

وی در ادامه افزود: صندوق هنر برای حمایت از این گروه از اعضا طرح ها و سیاست های مختلفی اتخاذ کرده است که ثبت نام رایگان بیمه تکمیلی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری ۶۰ سال به بالا یکی از این سیاست های حمایتی است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزئیات این اقدام تصریح کرد: با توجه به نیازهای ویژه این گروه سنی از اعضا، صندوق اعتباری هنر در قالب طرح آرا، کل هزینه ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ۹۸۰ نفر از هنرمندان دارای درجه یک هنری ۶۰ سال به بالای عضو صندوق و همسر آنها (جمعاً هزار و ۹۰۰ نفر) را در طرح رفاه به طور کامل پرداخت و نسبت به ثبت نام آنها اقدام کرد.

پوراحمدی انجام این مهم را با هدف حمایت و رسیدگی به وضعیت هنرمندان پیشکسوت و نامدار عنوان کرد و اظهارداشت: یکی از دغدغه های مهم صندوق اعتباری هنر کاهش فشار های مالی ناشی از هزینه های درمانی است که ثمره آن، تقلیل دغدغه هنرمندان پیشکسوت و خانواده آنان است.

شایان ذکر است؛ ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir انجام می‌شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *