اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

اجرای آن بُرد در تالار قشقایی

نمایش «آن بُرد» به تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان و نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی زندیه و آیدین تمبرچی اجراهای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «آن بُرد» تازه‌ترین همکاری مهدی زندیه و آیدین تمبرچی اجراهای خود را از پنجشنبه ۲۳ فروردین آغاز کرده است.

در نمایش «آن بُرد» مهدی زندیه، نیکو بستانی به عنوان بازیگران، شادی بیات به عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور، محمدحسین غفاری آهنگساز و طراح صدا، علی زندیه طراح گرافیک، تبلیغات و مدیر هنری، امیرحسین میرزایی و شایان عظیمی عکاس، امیر قالیچی روابط عمومی، محمد غلامی و حامد حسین‌زاده گروه کارگردانی حضور خواهند داشت.

این نمایش از بیست و سوم فروردین ۱۴۰۳ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر، اجرای خود را آغاز کرده که در ۱۰ سانس ابتدایی نمایش، تمامی بلیت‌های موجود به اتمام رسیده است و پیش‌فروش روزهای جدید در سایت ایران‌کنسرت ادامه دارد.

این نمایش دیپلم افتخار و جایزه سوم نمایشنامه نویسی، جایزه سوم کارگردانی، دیپلم افتخار بازیگر زن و دیپلم افتخار بهترین اثر از نگاه مخاطب را از جشنواره «هم آغاز» دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *