اخبار انجمن ها, اخبار خانه تئاتر, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر, ویژه اعضاء خانه تئاتر

مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ۲۴ تیر برگزار می شود

مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر به نوبت دوم موکول شد

مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر در نوبت اول به حد نصاب نرسید و به نوبت دوم موکول شد.

هیات مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر مجمع عمومی خود را در روز دوشنبه ۴ تیر ماه در ساختمان شماره ۱ خانه تئاتر ترتیب داد و با سپری شدن بازه قانونی در تاریخ و محل مقرر و به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان، تشکیل این مجمع به دور دوم موکول شد.

بر همین اساس نوبت دوم مجمع با دستور جلسه قرائت گزارش عملکرد هیأت مدیره، گزارش بازرس، ارائه گزارش مالی و برگزاری انتخابات هیات مدیره جدید در روز یکشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

این مجمع در ساختمان شماره ۱ خانه تئاتر به نشانی خیابان برادران مظفر ساختمان آفتاب طبقه دوم با شرکت هر تعداد از اعضاء به شکل حضوری یا وکالتی برقرار است.

نامزدها (اعضای پیوسته) برای  هیات‌مدیره و بازرس لازم است درخواست خود را کتباً حداکثر تا روز چهارشنبه ٢٠ تیر به روابط‌ عمومی خانه تئاتر آقای محمد بهرامی تحویل دهند.

دریافت وکالت اعضاء فقط در فرم قابل پرینت ارائه شده توسط هیات مدیره کانون، به شکل تحویل حضوری در قطع A5 و امضا شده توسط وکالت دهنده رسمیت دارد و وکالت به شکل مجازی، امضای دیحیتال و اینترنتی یا برگه‌های متفرقه قابل قبول نیست.

مشارکت اعضای فعال پیوسته و وابسته بر اساس قوانین و شرایط اطلاعیه‌های پیشین خانه‌ تئاتر (اعم از پرداخت کامل حق عضویت تا پایان سال ١۴٠٢) برای شرکت‌کنندگان مجاز در مجمع اعلامی الزامی است و هرگونه تغییر غیرمترقبه در زمان یا مکان برگزاری اعلام می‌شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *