اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

خادم و انصافی به تماشای غرمپشا و کشتن چراغ نشستند

امیررضا خادم و جواد انصافی نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» را تلاشی زیبا برای به نمایش گذاشتن آیین‌های جنوب کشور معرفی کردند.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، جواد انصافی و امیررضا خادم شامگاه جمعه (یازدهم خرداد) به تماشای نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» به نویسندگی ابراهیم پشت‌کوهی و کارگردانی محمد سلامتی نشستند.

امیررضا خادم، ورزشکار شناخته‌شده کشور درباره این اجرا گفت: «خوشحالم که فرصتی پیش آمد و این نمایش را دیدم. بر اساس آشنایی که با فضای نمایش و تئاتر دارم و علاقه‌ای که به این رشته از هنر دارم، باید از گروه اجرایی تشکر کنم و خداقوت بگویم به اهالی تئاتر شهرستان که برای اجرا به تهران آمده‌اند.»

او با اشاره به اینکه تئاتر تهران مخاطب خودش را دارد و از حمایت تماشاگر برخوردار می‌شود؛ ابراز امیدواری کرد که این نمایش نیز مورد حمایت و توجه مخاطبان واقع شده است.

خادم با بیان این نکته که موضوع این نمایش برگرفته از فرهنگ بخشی از سرزمین ماست، افزود: «کاری که این جوانان می‌کنند، قابل تکریم و احترام است و امیدوارم تماشاگران با حضورشان در سالن اجرا از آن حمایت کنند.»

او در پایان از عوامل این نمایش تشکر کرد و گفت: «می‌دانم که با چقدر فراز و نشیب و مسئله به تهران آمده‌اند و نمایش خودشان را به اجرا گذاشته‌اند. امیدوارم موفق باشند و حال دل‌شان خوب باشد. امیدوارم در نهایت به حال خوبی که در نهایت داستان نمایش وجود دارد، برسند.»

جواد انصافی، هنرمند پیشکسوت عرصه نمایش ایرانی، دیگر مهمان این اجرا نیز این نمایش را اثری زیبا معرفی کرد و توضیح داد: «بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کرده‌اند که آیین زیبای جنوبی را به تصویر بکشند. موسیقی نمایش بسیار خوب بود. ای کاش که نهایتا در ماجرای نمایش راهکار و راه چاره این آیین هم دیده می‌شد.»

نمایشنامه «غرمپشا و کشتن چراغ» ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود و در آن بازیگرانی همچون زهرا سلامتی هرمزی، اسماعیل اوج هرمزی، نادر پیشدار، شایان زارعی، حسین غلامپور، علی ملاحی و زهرا نیک به ایفای نقش می‌پردازند.

موسیقی این نمایش را گروه موسیقی زاروگه برعهده دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای پایانی این نمایش در روزهای چهارشنبه ۱۶ و جمعه ۱۸ خرداد را از طریق سایت گیشه تئاتر تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *