اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

برگزاری مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات

مجمع عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر، هیأت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر مجمع سالانه خود را دوشنبه ۴ تیر ماه ١۴٠٣ برگزار می‌کند.

بر اساس این اعلام، مجمع مذکور با دستور جلسه قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره، ارائه گزارش مالی، ارائه گزارش بازرس و رأی‌گیری برای انتخاب هیأت مدیره جدید و بازرسان رأس ساعت ١۵ چهارم تیر ماه در سالن اسکویی ساختمان شماره ٢ خانه تئاتر به نشانی خیابان برادران مظفر ساختمان آفتاب طبقه دوم برگزار می‌شود

کاندیداهای حضور در هیأت مدیره جدید از بین اعضای پیوسته، می‌بایست درخواست خود را به شکل کتبی حداکثر تا شنبه ٢ تیر به هیات مدیره کانون متبوع تحویل دهند.

امکان شرکت در مجمع عمومی شامل اعضای فعالی است که حق عضویت خود را به بدون کسری و به شکل کامل تا پایان مهلت مقرر سال ١۴٠٢ پرداخت کرده باشند. اخذ و ارائه وکالت اعضای فعالی که امکان شرکت حضوری در مجمع را ندارند فقط در فرم رسمی خانه تئاتر ارائه شده توسط هیات مدیره کانون، به شکل چاپ شده در قطع A5 با امضای عضو وکالت دهنده و اصل آن بشکل دستی رسمیت دارد و وکالت به شکل مجازی، از طریق پیام‌رسان‌ها، تصویر یا پرینت وکالتنامه‌ امضاء شده، امضای دیجیتال یا برگه‌های متفرقه قابل قبول نیست.

مشارکت اعضایی که عضویت آنها در حالت فعال است در مجمع عمومی الزامی است و هرگونه تغییر غیرمترقبه در زمان یا مکان برگزاری اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *