اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

آمار فروش دو سالن دولتی اعلام شد

آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «غرمپشا و کشتن چراغ» به کارگردانی محمد سلامتی هرمزی که از ۷ خرداد ۱۴۰۳به صحنه رفته است؛ هفتمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۴۹۸ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، مهمان و تخفیف‌دار با بلیت ۹۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن۲۳۶ نفری و فروش ۳۶ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به اجرای خود پایان داد.

در تالار هنر، نمایش«انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالنی با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۳۱ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۳ هزار و ۷۹۰ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۲۲۶ میلیون و ۳۱۹ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش«بچه گرگ استثنایی» به کارگردانی متین حسنی‌پور که از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است؛ با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانست ۱۹۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۵ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان دست پیدا کند.

اداره‌کل هنرهای نمایشی در حالی آمار فروش ۲ سالن‌های زیرمجموعه خود را اعلام کرده است که خبری از آمار فروش آثار مجموعه تئاتر شهر نیست. این در حالی است که در مجموعه تئاتر شهر نیز هنوز چندین اثر روی صحنه هستند و اجرای‌شان به پایان نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *