اخبار نمایش و اجرا, موسسه فرهنگی هنری خانه تئاتر

آغاز اجرای مبارک و خاتون پرده‌نشین با حضور رضا فیاضی

رضا فیاضی با افروختن شمع شب‌چراغ نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» آغاز اجرای این نمایش در تماشاخانه سنگلج را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر سایت خانه تئاتر به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، شب گذشته و در آیین شب‌چراغ نمایش «مبارک و خاتون پرده نشین» که با حضور رضا فیاضی و جمع بسیاری از تماشاگران برگزار شد، فعالیت مستمر این تماشاخانه مورد تمجید قرار گرفت.

رضا فیاضی بازیگر پیشکسوت کشور، در این آیین افتتاحیه گفت: «ما در این تماشاخانه خاطره‌انگیز آثار به‌یادماندنی بسیاری را تماشا کرده‌ایم و خوشحالیم که هنوز سرپاست و به فعالیت ادامه می دهد و شاهدیم که امشب تماشاگران زیادی برای دیدن این نمایش تشریف آورده‌اند.»

نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» نوشته داوود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی علی طربی، تا ۱۵ تیر در ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

مهدی وثوقی، علی طربی، علی باهری، آرزو کریمی زند، محمدرضا صفری، محسن قصری، مریم مهریان و محمدرضا لوانی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

محمدرضا صفری(مدیرتولید)، محمد علایی(برنامه‌ریز)، کیانوش ایازی(طراح صحنه)، سارا سعادت نیا(منشی صحنه و مدیر صحنه)، رسول نجفی(ساخت دکور)، میثم کجالی(طراح و اجرای نور)، مریم طربی و محبوبه طربی(طراحی و دوخت لباس)، محسن قنداق ساز(تصویربردار و تولید محتوا)، سپیده ناصحی(مدیر اجرا)، علیرضا فتاحی(مدیر پشتیبانی)، میترا رضایی(مشاور رسانه)، مهدی محتشم(نوازنده تنبک)، مهرپاد زحمتکش(نوازنده کمانچه)، رضا کیایی(نوازنده دف)، نوید نوبخت(خواننده و نوازنده دف) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش «مبارک و خاتون پرده‌نشین» به سایت گیشه تئاتر و تیوال مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *