به نویسندگی کهبد تاراج؛ «چند سال پیش» در تماشاخانه ایرانشهر
نمایش چند سال پیش به کارگردانی کهبد تاراج در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.
به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر از کانون کارگردانان، نمایش «چند سال پیش» به نویسندگی کهبد تاراج عضو هیئت مدیره کانون کارگردانان خانه تئاترو طراحی و کارگردانی مهرداد ضیایی از ۱۰ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ ساعت ۲۰:۱۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه است.
در این نمایش فرنوش نیک اندیش، مجید رحمتی، شادی ضیایی، سیدصدرا سبحانیان، کیمیا رفیق، شهاب عباسیان، جواد پورزند، آتیه جاوید، نوشین مینایی فرد، رابعه نیکطلب، ساینا عطایی و مهرداد ضیایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان نمایش آمده است: «ما به چند سال پیش بر میگردیم. مجبوریم؛ چند سال بعد همهی ما به خودمون میگیم چند سال پیش چه شکلی بود؟!.»علاقمندان برای تهیه بلیت نمایش «چند سال پیش» به سایت تیوال مراجعه نمایند.https://www.tiwall.com/p/chandsalpish3

