برنامه های رادیویی، در انجمن مدرسان تئاتر، تولید خواهند شد
پنجمین جلسه انجمن مدرسان خانه تئاتر، روز یکشنبه ۲۴ خرداد ماه، با حضور اعضای هیئت مدیره و مدعوین، در محل خانه تئاتر، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر، در این جلسه، ابتدا اعضای هیات مدیره، پیرامون چگونگی و نحوه تعامل با رادیو نمایش جهت ساخت برنامه های رادیویی؛ با امین رهبر؛ مدیر دفتر ادبیات نمایشی اداره کل
هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش؛ به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد پیگیری و هماهنگی های لازم در دستور کار قرار گیرد.
همچنین در ادامه؛ پس از بررسی پرونده آموزشی و سوابق کاری سامان قلیچ خانی و میثم ملکی پور، توسط اعضاءِ؛ مقرر شد تایید نهایی عضویت وابسته آنان، پس از تکمیل پرونده و مدارک فیزیکی مربوطه، در جلسه آتی مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.
تنظیم پیش نویس قرارداد یکپارچه تدریس مدرسان جهت ابلاغ و اجرای آن
در موسسات و آموزشگاه های هنری کشور؛ همچنین ارسال پروپوزال چگونگی تشکیل مدرسه عالی هنرهای نمایشی کشور به خانه تئاتر؛ از دیگر مصوبات این جلسه بود.
شایان ذکر است جلسه بعدی انجمن مدرسان خانه تئاتر، در نیمه اول تیر ماه سالجاری، برگزار خواهد شد.
در این نشست تخصصی؛ حمید ابراهیمی رئیس هیات مدیره، عرفان پهلوانی، بابک معماری، بهروز مهر علیان، حامد شفیع خواه، حمیدرضا منجر، پریشاد مستوفی فرد، آیدا فرهمند و زکیه سیف، حضور داشتند.