در حال بارگذاری لطفا شکیبا باشید...
هم اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
■ اخبار » خبر ■ شناسه خبر : 7893 ■ 1398/09/17 11:51

هم اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر


نخستین جلسه ی رسمی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر با شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر به منظور دیدار و گفت و گو پیرامون نقشه ی ارتباطاتی تئاتر ایران در محل دفتر مدیر عامل خانه تئاتر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی خانه تئاتر به نقل از کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ، شهرام گیل آبادی مدیر عامل خانه تئاتر با بیان این مسئله که ما باید الگوهای فرهنگی مان را در برنامه ریزی ارتباطاتی تغییر دهیم عنوان کرد : عناصر زیر شاخه ی ارتباطات با وجود فضاهای سایبری به قدری گسترده شده اند که هر کدام  به شکلی مستقل تخصصی شده اند و دیگر زیر مجموعه روابط عمومی قرار نمی گیرند وپر واضح در حال حاضر ما باید پارادایم هایمان  را نسبت به روابط عمومی تغییر بدهیم .

 
وی ادامه داد : دراین تغییر یک جابه جایی ماهوی به وجود خواهد آمد که این جابه جایی ماهوی ، برنامه ریزی ارتباطی  تئاتری ما را به این مسیر می برد که از زاویه ارتباطاتی  موضوع را ببینیم وحتما در تغییر تعاریف مان نسبت به خودمان موثر خواهد بود .
 
گیل آبادی با تاکید براینکه در تئاتر باید به یک شبکه ارتباطاتی گسترده تبدیل شویم بیان کرد : در شغل روابط عمومی و ارتباطات اگر با نگاه ایجاد یک شبکه ی ارتباطی زنجیره ای (کارگردان ، بازیگر ، مخاطب و ...)  پیشرو نباشید با چالش مواجه خواهید شد .
مدیرعامل خانه تئاتر افزود : طراحی شبکه ی ارتباطاتی اگر از همان ابتدا قبل از حتی تشکیل گروهی برای اجرای تئاتر با دقت و به درستی برنامه ریزی بشود مطمئنا در حوزه برندینگ و مارکتینگ و ... اثر تئاتری موفق خواهید شد. و با یک آمارگیری ابتدایی از وضعیت اجراهای اخیر روی صحنه به خوبی میتوان تشخیص داد چه کارگردانی  نقشه ارتباطاتی دقیقی داشته و چه کارگردانی از این مسئله غافل بوده است .
 
این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه کانون روابط عمومی خانه تئاتر باید دستاوردی بزرگ برای تئاتر ایران داشته باشد اذعان داشت : کانون روابط عمومی خانه تئاتر باید نقطه ی استراتژیک دقیقی را برای ادامه مسیر تئاتر کشف کند و در این راه حتما به  تفکیک موضوع بر روی مارکتینگ تئاتر ، بازاریابی تئاتر ، ارتباط با تماشاگر و ... پژوهش ها و مقالاتی  علمی و کاربردی مطابق با علم روز دنیا تولید کند که در نهایت به  فهم نقشه ی ارتباطاتی تئاتر کمک خواهد کرد .
 
این مدیر و استاد علوم ارتباطات در پایان به مسئله ی رسیدن به گفتمان مشترک تئاتر با مخاطبانش اشاره کرد که : وظیفه ی روابط عمومی رسیدن به افکار عمومی هم راستا و گفتمان مشترک با مخاطبان تئاتر است ، متاسفانه ما با گروه های گفتمانی و یا خرده گفتمان ها در جامعه هدف که مخاطبان تئاترهستند مواجه هستیم و برای حضور آنها در سالنهای تئاتر، یک گروه تئاتری باید مخاطبی هم راستا با گفتمان خود را بیابد و مطمئنا در این مسیر با پلان ارتباطاتی دقیق محقق خواهد شد .
 
در انتها اعضای هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر،  برنامه ریزی های راهبردی آموزشی و پژوهشی کانون را شرح دادند.

هییت مدیره این کانون (به ترتیب الفبا)عبارتند از امیر پارساییان مهر ، سارا حدادی ، ایلیا شمس ، زینب لک ، محمد وفایی و امیر قالیچی (علی البدل) و بازرس اصلی : مریم رودبارانی که پنجشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در خانه تئاتر انتخاب شدند ، مجمع عمومی این کانون به زودی برگزار می شود.

کلیدواژگان


نظرات

شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما




شبکه‌های اجتماعی
Sroush Aparat Telegram Tiwtter Instagram
عضویت


© ۲۰۱۹ TheaterForum. All rights reserved
Developed by : w w w . d o r w e b . i r
اطلاعات تلفن Rss
خانه تئاتر



به ما بپیوندید : Aparat Telegram Tiwtter Instagram